28 de setembro de 2010

hoje o dia amanheceu assim na minha janela! =)
só por isso mais duas músicas aqui que não saem da minha cabeça!

"someone told me long ago
there's a calm before the storm
i know, it's been comin' for some time

when it's over, so they say
it will rain a sunny day
i know, shinin' down like water

i want to know, have you ever seen the rain?
i want to know, have you ever seen the rain?
comin' down on a sunny day

yesterday, and days before
sun is cold and rain is hard
i know, been that way for all my time

and forever, on it goes
through the circle, fast and slow
i know, it can't stop, i wonder

i want to know, have you ever seen the rain?
i want to know, have you ever seen the rain?
comin' down on a glorious day"

[have you ever seen the rain? - por creedence]


"em cima do guarda-chuva, tem a chuva, tem a chuva
que tem gotas tão lindas que até dá vontade de comê-las"

[maracatu atômico - por chico science e nação zumbi]

Um comentário:

Bia Monteiro disse...

Eu qro essa chuva pra mim...
Hehehehe
Bjooo
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...